سوالات متداول

سوالات متداول

اگر قبلا ثبت نام کرده اید ابتدا وارد قسمت حساب کاربری یا اگرمشتری جدید هستید از قسمت ورود اقدام به ثبت نام کنید، در پنجره ایجاد حساب کاربری  اطلاعات فردی خود را وارد نمایید و در آخر گزینه ثبت فرم را بزنید.
بعد از ثبت نام در ایپک شال شما می توانید نام کاربری خود را در سمت چپ بالای صفحه کنار کلمه ورود مشاهده کنید. جزییات کالا و شرح کالا را مطالعه فرمایید. کالای مدنظر خود را انتخاب نموده ،افزودن به سبد را انتخاب کنید. در علامت سبد خرید تعداد آیتم های انتخاب شده را مشاهده می کنید. ثبت سفارش را انتخاب نمایید.امکان ویرایش آدرس و افزودن آدرس جدید دراین قسمت موجود می باشد. بعد از انتخاب گزینه استفاده از این نشانی ، آدرس مورد نظر شما جهت ارسال کالا انتخاب می شود. سپس در این مرحله شما می توانید سفارشات خود را به همراه نحوه ارسال مشاهده نمایید و نوع حمل کالا و هزینه ارسال را چک نمایید.

بعد ازانتخاب گزینه ذخیره و ادامه، در قسمت روش پرداخت ،می توانید نوع پرداخت خود و جزییات مربوطه را انتخاب نمایید.. لطفا پس از ثبت ، حتما پیش فاکتور را در سمت چپ مشاهده نمایید تا حتما از مبلغ کالا کسر شده باشد. و در انتها،سفارش خود را تکمیل نمایید را انتخاب نمایید.
پس از ثبت نهایی شماره سفارش به شما نمایش داده می شود. همچنین در پست الکترونیک خود نیز این اطلاعات را دریافت می نمایید.
ارسال میشود.

از طریق پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس،پیشتازو چاپار ارسال خواهدشد.این زمان دو الی چهار روز کاری است.پس از ثبت سفارش یک کد رهگیری توسط پیام کوتاه دریافت خواهید کرد که میتوانید از اینجا وضعیت کالای مورد نظر خود را پیگیری نمایید

پس از دریافت کالا توسط تیم حمل و نقل ،تیم تخصصی فنی دلیل برگشت کالارا بررسی خواهد کرد. اگر مشکل ایجاد شده به دلیل استفاده نادرست کاربر باشد،کالا به شما برگشت داده می شود. اگر مشکل ایجادشده از کالای دریافت شده باشد به انتخاب شما یا کالای سالم ارسال خواهد شد و یا طبق تایید تیم تخصصی فنی مبلغ به حساب شما حداکثر ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده در روزهای کاری(شنبه تا چهارشنبه)، برگشت داده خواهد شد. در صورتی که پرداخت سفارش شما به صورت آنلاین  انجام شده باشد هزینه به همان حساب واریز میگردد و نیازی به اعلام شماره حساب دیگر نمی باشد.

شما می توانید برند و نام محصول خود را به تلگرام ما ارسال بفرمایید تا در صورت امکان کالا در اسرع وقت موجود شود .

چگونه از ما خرید کنید؟

ارسال و تحویل

با توجه به زمان تحویل کالا (منظور از روز ،روز کاری است) و با توجه به نحوه پرداخت ، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس،پیشتازو چاپار ارسال خواهدشد.

ارسال رایگان به سراسر ایران ( بالای ۷۵ هزار تومان )

تا ۱۰ روز از زمان ارسال به شهر مورد نظرشما، با مراجعه به نوع پست ارسالی درخواست کالای خود را اعلان می کنید. اما اگر با مراجعات مکرر به شما کالای خود را تحویل نگیرید، کالای شما به واحد ارسال ایپک شال برگشت داده خواهدشد.

متاسفانه درحال حاضر امکان انتخاب نوع ارسال فقط با توجه به نوع پرداخت انجام میگیرد.
ارسال در هر دو حالت خرید آنلاین و پس پرداخت ، فقط از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خواهد بود .

کد رهگیری از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می شود و همچنین شما می توانید با تماس با بخش مشتریان از طریق ایمیل و تلفن نسبت به دریافت کد رهگیری خود اقدام نمایید.

زمانی که کالا توسط پست یا پیشتاز ارسال می شود ، جهت تحویل مامور پست ۱ بار درب منزل مشتری مراجعه می نماید، در صورت عدم حضور مشتری ، کالا به مرکز پستی شهر مورد نظر برگشت می خورد و مشتری تا یک هفته مهلت دارد تا به مرکز پستی مراجعه و سفارش خود را تحویل گیرد در غیر این صورت سفارش به انبار ایپک شال بر می گردد.

پرداخت

در حال حاضر، پرداخت به صورت نقدی در محل به مامور پست یا تیم حمل و نقل ایپک شال،  و پرداخت آنلاین / اینترنتی از طریق درگاه بانکی  امکان پذیر است.

امنیت اولویت اول ما برای مشتریان عزیز می‌باشد. تمام شرایط لازم برای تراکنش امن شما مشتری عزیز فراهم شده است. تمامی پرداختهای آنلاین فروشگاه ایپک شال منطبق بر نیازمندی های اعلام شده از طرف شبکه یکپارچه بانکی کشور است.

آیا اطلاعات بانکی خود را دوباره چک کرده‌اید؟ اگر درست بود و هنوز مشکل حل نشد لطفا با بانک خود تماس گرفته و اطلاعات خود را با آنها چک نمایید. و اگر مشکل ادامه پیدا کرد لطفاً با تیم خدمات مشتریان ایپک شال با شماره ۰۴۴-۳۳۸۴۶۷۳۸ و یا آدرس ایمیل [email protected] تماس بگیرید .

نگران نباشید. ایمیل خود را چک کنید. تمام تراکنش های موفق با یک شماره سفارش برای شما ارسال می‌شود.
لطفا توجه داشته باشید،اگر از روشهای پرداخت غیر نقدی استفاده می نمایید،حتما صورت حساب پرداخت خود را چک نمایید که آیا مبلغ از حساب شما کسر شده است یاخیر.
در صورت کسرنشدن مبلغ و یا برگشت مبلغ به حساب شما،هیچ سفارشی در سیستم ما ثبت نشده است و پس از تماس باتیم خدمات مشتریان و اطمینان باید سفارش جدید ثبت نمایید.

بازگشت کالا

خیر. متأسفانه طبق شرایط و ضوابط ایپک شال برای تعویض و یا بازپس‌گرفتن کالا به خاطر مشکلاتی که در هنگام تحویل قابل مشاهده است و دلایل مشخص بر روی بسته‌بندی کالا، امکان‌پذیر نیست. خواهش می‌کنیم به این نکته توجه داشته باشید که شما با امضای برگه تحویل کالا، سفارش خود را پذیرفته‌اید و تنها در صورتی که در هنگام استفاده از آن به مشکلی خوردید، می‌توانید از تیم خدمات مشتریان ایپک شال کمک بخواهید. در این صورت همکاران ما خوشحال خواهند شد که برای برطرف شدن مشکل شما را یاری کنند.

به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی با خوشحالی به شما بازپرداخت خواهد شد مبنای پرداخت هزینه های بازگشتی برچسب الصاقی پست روی جعبه می باشد.

اگر به هر دلیلی سفارش کنسل شده از سمت شما دوباره ارسال شده است، لطفا از مامور پست یا تیم حمل و نقل  تحویل نگرفته و از دریافت امتناع نمایید.
اگر به هر دلیلی در آن زمان تحویل گرفتید، خواهشمندیم شرایط بازگشت کالارا مطالعه فرمایید.